zaterdag 16 september 2017

Luikjeskaart met pinguins

Hoi allemaal,


Ik ben heel hard bezig met het maken van een nieuw YouTube filmpje met LawnFawn stempels en stansen. Ik had een leuk idee met de Lift the Flap stansen en besloot hier een hele serie mee te maken.

Omdat ik heel graag mee wilde doen met de LawnFawnatics Challenge besloot ik deze kaart alvast te laten zien. Het thema is daar nu create a scene, dus deze kaart leek me daar wel bij passen.



Met de middelste stans van lift the Flap maakte ik luikjes op de voorkant, zodra je deze luikjes opent komt er een vrolijke groep pinguïns van Here We Go A-Waddling tevoorschijn die in de sneeuw aan het zingen zijn voor kerst.
Zijn ze niet super schattig zo?

Mocht je willen weten hoe ik deze kaart heb gemaakt hou dan mijn Youtube kanaal in de gaten, waar ik morgen of overmorgen de uitleg ga plaatsen.



Ik wil graag meedoen met de volgende challenges:

LawnFawnatics Challenge 12: Create a Scene

ABC Christmas Challenge: T- Trio (a trio of penguins is singing)

CraftyHazelnut's Christmas Challenge: Anything goes

Crafters Cafe Challenge: Stitching (faux)

Kreativtanten Challengeblog: Alles geht



Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt:


Helaas is de Here We Go A-Waddling stempelset nu even op, dus die kan ik niet linken.

6 opmerkingen:

  1. WOW, eine wunderschöne Karte
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! This card design is brilliant! I love how you did the flaps so they fit together perfectly! And the scene inside is so whimsical and fun too! Love it all! I'm so happy you shared with us at Lawn Fawnatics!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohje, was für eine hübsche Karte. Mit Überraschungseffekt. Ich liebe solche Karten.Danke, dass Du bei den Kreativtanten mitmachst.
    LG Beate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! very creative. Thank you for entering your wonderful creation at The Crafter's Cafe this fortnight for our "Stitching Real or Faux" challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die Karte ist ja super cool. Gefällt mir sehr gut.
    Danke für deine Teilnahme bei den Kreativtanten.
    Viele Grüße Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    หนังใหม่

    BeantwoordenVerwijderen