woensdag 30 augustus 2017

Beary Happy Holiday


Ik maakte met mijn nieuwe Beary Happy Holiday stempel  en de Outside In Stitched Scalloped Rectangle Stackables stansen van Lawn Fawn deze super schattige wiebel/schudkaart.
Op de stempelset staat ook de achterkant van deze beer, waardoor ik er echt een doorkijk-shaker van kon maken. Zo leuk om te doen!

Al het blauw op de kaart is blueprint sketch Distress ink. Ik heb de randjes van de rand afgeplakt met masking tape om deze mooi wit te houden. Met de blending tool ben ik van onderen begonnen met kleuren en toen voorzichtig naar boven waardoor de kleur steeds vager wordt.


Als je de kaart opent zie je de achterkant van de beer!


Ik heb er ook een filmpje van gemaakt, zodat jullie kunnen zien dat de beer ook beweegt als je de kaart schud.




Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de Lawn Fawnatics challenge cards for kids, want welk kind wordt er nu niet blij van zo'n vrolijk bewegende beer?!
(Ok,.. geef maar toe er zijn volgens mij ook veel volwassenen die hier wel vrolijk van worden!)



6 opmerkingen:

  1. Polar bears are my favorite! Your card is just beautiful. Thanks for playing with us at Lawn Fawnatics!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow super cute card! I love the polar bear and the interaction! Thank you so much for playing the Lawn Fawnatic Challenge!
    -Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh my goodness! wow! this is amazing! I love that the shaker is see through on the front card flap! wow!!! i'm in love! Thank you so much for playing along with the Lawn Fawnatics Challenge! :D

    BeantwoordenVerwijderen