donderdag 27 juli 2017

Happy birthday

De vorige challenge van Lawn Fawn hoorde mijn kaart bij de kaarten die uitgelicht waren, super tof vond ik dat. Maar voor deze challenge kon ik maar niets besluiten hoe en wat ik ging maken. Het idee was om inspiratie te krijgen van deze foto maar dat duurde bij mij heeeeel lang:

Drie verschillende ideeën belanden in de prullenbak, niet gelukt of niet leuk. Eigenlijk had ik al het idee dat ik deze challenge maar ging overslaan, totdat ik ineens wist wat ik wilde gaan maken!!
Het eindresultaat is deze zand schudkaart:

Voor deze kaart gebruikte ik weer een hele variatie aan Lawn Fawn stempel sets.
De tekst happy birthday is van Hang in There, het meisje en de schelp zijn van Mermaid for You. De zeester is van So Jelly en de 5 vrolijk gekleurde oesters zijn van Year Six. De golfjes zijn stansen van Lawn Fawn.


Met deze kaart wil ik graag meedoen met de Lawn Fanatics Challenge: colour inspiration board

2 opmerkingen:

  1. Wow, Petra, I'm so glad you kept with this challenge and made this amazing card! Your sand shaker design is brilliant and such a fun idea! I love how you combined all the different sets! Thanks for sharing with us at Lawn Fawnatics!

    BeantwoordenVerwijderen