zaterdag 18 maart 2017

Kerstkaart engel

Tot 31 maart loopt er een challenge bij the 12 Months Of Christmas Link Up, met het optionele thema kerst engelen. Nou heb ik echt helemaal niets met engeltjes, dus voor mij was dit echt wel een uitdaging om er iets mee te maken als DT voorbeeld.
We kregen digi's gesponsord van A Day For Daisies en ik koos voor Angel Wings C

Na veel puzzelen, wikken wegen en advies van knutselmaatjes kwam ik op het idee om in elk geval een slider kaartje te maken en via Pinterest had ik een idee gezien voor een simpel engeltje, dus ik kon aan de slag.

Als eerste sneed ik de digi uit en de onderdelen voor het hoofd, toen kwam ik erachter dat ik helemaal geen stofjes mer had voor een jurkje! Hmmmm, ik zag pas iets over iemand die zei dat ze binnenkort aan de slag ging met opgedroogde billendoekjes, misschien....
Dus heb ik een billendoekje laten drogen en daar een jurkje van gemaakt, ik vind het wel een grappig effect zo hihi.

Het design papier is blue frost van Decosse's Dynamite Doodles, die heb ik gemat met donkerblauw karton.


 De slider die ik gebruikte is het korte boogje van de Lawn Fawn slider set, de wolkjes zijn van Cut-ies. De stans van Merry Christmas (geen idee welk merk) heb ik volgeplakt met de super mooie Silver Halo Mix van Stampendous. Op de jurk en de vleugels zit heel fijn zilver glitter. De sterretjes heb ik al jaren in huis, geen idee waar die van zijn.


Komen jullie meedoen met onze challenge??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten