maandag 6 maart 2017

Baby kaart muis


Gisteren ging er een nieuwe challenge online bij Kaartjes Inspiratie Challenge op Facebook.
Toen lag ik echter ziek op bed en omdat ik vergeten was om dit bericht vast in te plannen hebben jullie mijn DT kaart nog tegoed.
Ons thema is deze maand Geboortekaartje in niet traditionele kleuren, dus geen roze voor een meisje en blauw voor een jongen. Dus...ik koos voor rood, lekker kleurrijk hihi.
Onze Sponsor deze maand is Bugaboo en daar mochten we wat digi's kiezen om mee te werken.
Ik koos voor deze schattige muis, die met een beertje knuffelt.
Onze tweede sponsor is Scrapplezier, als je meedoet heb je dus 2x kans op een prijs! 


Ik heb de digi tig keer op een veld gezet om deze als achtergrond te gebruiken, daarna met de grote versie afgedrukt. en ben ik de grote versie gaan kleuren met mijn Copics. Mijn cameo sneed de digi daarna voor me uit en ook de tekst werd hiermee uit vinyl gesneden.
Achter mijn zelfgemaakte achtergrond heb ik rood karton gedaan. Het vellum wat ik daaraan vast maakte heb ik gekleurd met Distress inkt, zodat het een mooi rode kleur kreeg.
Toen alles geplakt was heb ik nog even een klein beetje glossy accents op de hartjes gedaan en was mijn muis klaar.
Schattig toch?


Met deze kaart wil ik graag mee doen aan de volgende challenges:

Come and Get it Challenges: Cards for kids

Fab 'n' Funky Challenges: #340 Baby
Kreativ-Tanten Challenge: #3 Alles geht


4 opmerkingen:

  1. Cute card. Thanks for sharing at FabNFunky.

    Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wow! I love how you made a background from the same digi stamp! Great idea. Thanks for joining us this week at Come and Get It Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haa, Hervorragend die kleine Maus. Eine ganz tolle Karte ist das geworden.
    Danke für´s Mitmachen bei den Kreativtanten.
    Liebe Grüße Beate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wie süß. Sieht super aus.
    Danke für deine Teilnahme bei den Kreativtanten.
    Viele Grüße
    Andrea

    BeantwoordenVerwijderen