vrijdag 20 januari 2017

Once upon a time....


...
tekende Sherry Baldi een vliegend/ zwevend kasteel en daar maakte ik een oud sprookjesboek mee!

Uiteraard zag dit er uit als een gloednieuw boek toen ik mijn kaft met craft karton had gemaakt en dat paste niet echt bij de kleuren die ik voor de digi had gebruikt. Daarom ben ik aan de slag gegaan met vintage photo distress inkt en een distresser om het er wat ouder uit te laten zien.




De tekst is glanzend en goud en is gemaakt met behulp van vinyl en minc folie.


Ik vond het een uitdagende digi om mee te werken, maar wel super leuk!
Mochten jullie er ook mee aan de slag willen, kun je hem in de shop van Sherri Baldi kopen.


Ik hoop weer jullie reacties te kunnen lezen.

Met dit boek wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:

My Besties 3d and more: Anything goes with a Bestie

LTSCB: Anything goes

SSSCB: Ribbon

The Crafty Addicts: Monochromatic

6 opmerkingen:

  1. Oh I love the cover of your journal it is just so neat. Thank you for sharing it with us over at My Bestie 3D and More Challenge Blog. Good luck with your entry. Hugs Andrea DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Petra heel mooi

    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.
    Succes en hopelijk tot de volgende keer.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Adorable!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.Good luck and Hope to see you again.Gr.Kaija Dt-member

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great castle image love it. Thank you for joining us at The Crafty Addicts. Helen Dt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A neat colouring with this new image. Thank you for sharing it with us over at My Bestie 3D and More Challenge Blog. Good luck with your entry. Hugs Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is beautiful! Great coloring with this image! Thanks so much for sharing with us at Love To Scrap! -Lori DT

    BeantwoordenVerwijderen