maandag 31 oktober 2016

Troll Queen

Leuk nieuws, ik ben nu lid van de new release groep van my Besties.
Det betekend dat ik aan de slag mag met nieuwe digi's die online komen, om anderen te inspireren.
Super leuk vind ik en vandaag kan ik mijn eerste creatie laten zien.

Ik ben aan de slag gegaan met de nieuwe twinkle toes troll Queen, met een super schattig draakje bij haar. Je kunt haar hier vinden.
De achtergrond en grot heb ik gekleurd met distress inkt op glimmend Joy karton, geeft een super glanzend effect. De draken grot is een uitgeklede versie van de dragon Cave card uit de silhouette store, die kun je hier vinden. 





Met deze kaart wil ik graag mee doen aan de volgende challenges:
Crafty Friends Challenge blog: Anything goes

Polkadoodles Crafting Challenge week 42: Anything goes

Scrapbook Stamp Society: Anything goes

The Crafty Addicts: Anything goes


8 opmerkingen:

  1. Fantastic card and lovely image!Thank you for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.Good Luck and Hope to see you again.Gr.Kaija Dt-member

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awww this is so cute, I love the images and the fun scene you created! Thanks so much for joining us at Crafty Friends!
    Tammy x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very nice. I love you background scene, looks great.
    Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Annette DT Registered Owners/Admin for World Wide Open Design Team Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een leuke uitdaging die je hebt gevonden ! Super voor je ! Leuke trol-queen met haar draakje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a gorgeous make...Thank you for sharing with us at World Wide Open...And good luck..Hope to see you again soon..

    Caz x
    [Caz DT for World Wide Open DT Challenge]
    My Blog
    Pennys Paper-Crafty
    Crafty Catz

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastic card,cute images,thank you for joining in with us at world wide open and good luck

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a cute & beautifully coloured card. Wishing you the best of luck in our'Anything Goes' challenge Polkadoodles

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Petra een super gave mooie kaart
    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.
    Succes en hopelijk tot de volgende keer.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen