vrijdag 15 januari 2016

Winter slider card


Mijn eerste kaart als officieel DT lid voor My Besties Deutschland.

Ik had niet zo heel veel tijd om een kaart met dit thema te maken, maar ik wilde toch iets bijzonders doen. Dus een kerstkaart erbij gepakt die ik gesloopt had (om te kijken hoe het werkte :)) en aan de slag gegaan. Na enig gepuzzel is het gelukt, door aan de kaart te trekken gaat het sneeuwen om haar heen. Grappig toch?



Met deze kaart doe ik ook graag mee aan de volgende challenge:

My Besties Dutch girls: winter



6 opmerkingen:

  1. Super mooi gemaakt Petra, je eerste creatie als designer is prima gelukt, ga zo door.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW, ist das alles schön was du machst
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Petra, heel mooi gemaakt, super gekleurd ook. Gezellig dat je meedoet met de challenge van My Bestie Dutch Girls designs. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je schitterend gemaakt Petra. Fijn dat je meedoet met de challenge van MBDGD. Veel succes.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen