zaterdag 30 januari 2016

Koelkastmagneet

Ik heb pas bij doe@ding een fuse tool gekocht en ben daar volop mee aan het proberen. Schudkaarten, boekenleggers en dan nu: een koelkastmagneet.

Jaja ik weet het, het is nog lang geen kerst, maar ik vond dit zo'n leuk plaatje om mee te proberen.
Ik heb het plaatje geprint op silhouette magneetpapier en daarna uitgesneden met de cameo. Toen met de fuse tool het "zakje" om de magneet geseald.
Erg leuk om te doen!!

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


5 opmerkingen:

  1. Wat een supergave creatie! Heel origineel. ik heb ook een silhouette maar gebruik hem veel te weinig. Wat kun je er toch gave dingen mee maken. GRoetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt, ik ben zeg maar een beetje cameo verslaafd 😂.
      Er gaat bijna geen dag voorbij dat ik niet met de cameo of in elk geval de software bezig ben hihi.

      Verwijderen
  2. Wat een leuk idee! Ga ik ook zeker een x mee aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen